GPP - Rad posebne
odgojno-obrazovne skupine
Potpuna integracija učenika s
posebnim potrebama dugogodišnja je praksa u našoj školi, a djelomična se
integracija, po prvi puta, počela provoditi školske godine 2002./2003., kada je u posebni razredni odjel
bilo uključeno pet učenika.
Ove je školske godine,
2011./2012. oblikom djelomične odgojno - obrazovne integracije obuhvaćeno troje učenika iz OŠ Oroslavje.
Učenici u posebnom razrednom
odjelu svladavaju nastavne sadržaje hrvatskog jezika, matematike, te prirode i
društva po posebnom programu, i provodi ih defektolog - učitelj dok nastavne
sadržaje likovne kulture, glazbene kulture, tehničke kulture, tjelesno
zdravstvene kulture i vjeronauka provode redoviti učitelji a učenici ih
svladavaju u svom matičnom razrednom odjelu po redovitom ili prilagođenom
redovitom programu.
Posebnim planom i programom
predviđeno je:
Nastavni predmeti i broj sati tjedno
Razred
|
Hrvatski jezik
|
Matematika
|
Priroda i društvo
|
Priroda
|
Društvo
|
Ukupno sati tjedno
|
6b
|
5
|
5
|
3
|
-
|
-
|
13
|
7b
|
5
|
5
|
-
|
2
|
1
|
13
|
8b
|
5
|
5
|
-
|
2
|
1
|
13
|
Praćenje uspješnosti učenika glede svladavanja navedenih nastavnih
područja provodi defektolog u suradnji s učiteljem. Rezultati se iskazuju
pismeno i brojčano u imenik učenika matičnog razrednog odjela.
Rad u posebnom razrednom odjelu
organiziran je kao rad sa promjenjivom skupinom (učenici dolaze u posebni
razredni odjel prema utvrđenom rasporedu).
Defektolog - učitelj provodi zadaće koje se raspoređuju na
izvođenje nastave i izvannastavne aktivnosti (24 sata tjedno), vođenje satnice
za posebnu odgojno obrazovnu skupinu (1 sat tjedno) te na pripremanje i poslove
koji proizlaze iz odgojno - obrazovnog i rehabilitacijskog rada.
Što to ustvari znači: znači da sa učenicima izvodite nastavu: HRVATSKOG, MATEMATIKE I PRIRODE I DRUŠTVA - ukoliko postoji kakva izvannastavna aktivnost poput likovne grupe, dramske ili sl koju vodite namijenjena učenicima s teškoćama isl.
vođenje satnice je ustvari da vi škicnete vaš raspored, i prilagodite ga svakom učeniku i da vodite računa da bude porisutan na predmetima na kojima treba biti. Napravim poseban post za izradu rasporeda.
TO NE ZNAČI: Vođenje e-matice, da ste jedini kontakt s roditeljima (tipa da ne dolaze razredniku), da VI pišete prilagođeni program za svoje učenike za kulture i vjeronauk, DA IZVODITE KULTURE I VJERONAUK, da imate odvojene odmore od ostalih učenika..... i sl
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.