ponedjeljak, 22. rujna 2014.

GPP

GPP - Rad  posebne odgojno-obrazovne skupine

Potpuna integracija učenika s posebnim potrebama dugogodišnja je praksa u našoj školi, a djelomična se integracija, po prvi puta, počela provoditi školske godine  2002./2003., kada je u posebni razredni odjel bilo uključeno pet učenika.
Ove je školske godine, 2011./2012. oblikom djelomične odgojno - obrazovne integracije obuhvaćeno troje učenika iz OŠ Oroslavje.
Učenici u posebnom razrednom odjelu svladavaju nastavne sadržaje hrvatskog jezika, matematike, te prirode i društva po posebnom programu, i provodi ih defektolog - učitelj dok nastavne sadržaje likovne kulture, glazbene kulture, tehničke kulture, tjelesno zdravstvene kulture i vjeronauka provode redoviti učitelji a učenici ih svladavaju u svom matičnom razrednom odjelu po redovitom ili prilagođenom redovitom programu.
Posebnim planom i programom predviđeno je:
   Nastavni predmeti i broj sati tjedno 
Razred
Hrvatski jezik
Matematika
Priroda i društvo
Priroda
Društvo
Ukupno sati tjedno
6b
5
5
3
-
-
13
7b
5
5
-
2
1
13
8b
5
5
-
2
1
13

Praćenje uspješnosti učenika glede svladavanja navedenih nastavnih područja provodi defektolog u suradnji s učiteljem. Rezultati se iskazuju pismeno i brojčano u imenik učenika matičnog razrednog odjela.
Rad u posebnom razrednom odjelu organiziran je kao rad sa promjenjivom skupinom (učenici dolaze u posebni razredni odjel prema utvrđenom rasporedu).

Defektolog - učitelj provodi zadaće koje se raspoređuju na izvođenje nastave i izvannastavne aktivnosti (24 sata tjedno), vođenje satnice za posebnu odgojno obrazovnu skupinu (1 sat tjedno) te na pripremanje i poslove koji proizlaze iz odgojno - obrazovnog i rehabilitacijskog rada.

Što to ustvari znači: znači da sa učenicima izvodite nastavu: HRVATSKOG, MATEMATIKE I PRIRODE I DRUŠTVA - ukoliko postoji kakva izvannastavna aktivnost poput likovne grupe, dramske ili sl koju vodite namijenjena učenicima s teškoćama isl.

vođenje satnice je ustvari da vi škicnete vaš raspored, i prilagodite ga svakom učeniku i da vodite računa da bude porisutan na predmetima na kojima treba biti. Napravim poseban post za izradu rasporeda.

TO NE ZNAČI: Vođenje e-matice, da ste jedini kontakt s roditeljima (tipa da ne dolaze razredniku), da VI pišete prilagođeni program za svoje učenike za kulture i vjeronauk, DA IZVODITE KULTURE I VJERONAUK, da imate odvojene odmore od ostalih učenika..... i sl

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.